اخبار تازه

رسانه اخبار تازه

اخبار تازه

رسانه اخبار تازه

۵ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دیجی کالا به رسم چندسال اخیر، گزارشی جامع از آمار و داده‌های دیجی‌کالا به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

به نقل از پایگاه خبری دنیای برند، دیجی کالا گزارش خود را در 7 فصل ارائه کرده است. در این گزارش موارد جالب و مهمی ارائه شده از جمله پرفروش ترین برندهای ایران و خارجی، پرجستجو ترین برندها و ... این مطالب رو در این لینک می توانید به طور کامل بخوانید:

گزارش سال ۹۹ دیجی‌ کالا در پایگاه خبری دنیای برند

گزارش پیش رو، گزید های از آمار و داده‌های دیجی‌کالا در سال ۱۳۹۹ است که با همکاری دپارتمانهای تجربه مشتری، تکنولوژی، بازاریابی، عملیات، بازرگانی، توسعه کسب‌وکار و منابع‌انسانی جمع‌آوری شده است. این دومین گزارش سالانه دیجی‌کالاست که به صورت عمومی منتشر می‌شود و می‌کوشد به پرسش‌های زیر پاسخ دهد:

  • وضعیت تجارت الکترونیک در کشور چگونه است و دیجی‌کالا چه جایگاهی دارد؟
  • کاربران ایرانی با چه الگوی رفتاری در سال ۹۹ خرید کرده اند؟
  • استقبال کاربران از برندهای ایرانی در سال ۹۹ چگونه بوده است؟
  • دیجی‌کالا در بخش‌های خرده‌فروشی و مارکت‌پِلیس «بازارگاه» چه عملکردی داشته است؟
  • دیجی‌کالا چطور با تکیه بر فناوری به بهبود تجربه مشتریان و فروشندگان کمک کرده است؟
  • دیجی‌کالا در سال ۹۹ چگونه با چالش ویروس کرونا روبرو شد؟ و در حوزه مسئولیت اجتماعی چه اقداماتی داشت؟

منبع: پایگاه خبری دنیای برند

بیشتربخوانید: گزارش برندهای برتر سال 2021

لینک کوتاه :

http://gg.gg/vgegt

https://rizy.ir/se1r

  • نیما میری
  • ۰
  • ۰

اخبار تازه به نقل از پایگاه خبری دنیای برند،  به همین دلیل، در جریان رقابت ورزشی تیم‌ها، برندهای ورزشی هم برای تصاحب بازار فروش البسه تیم های قدرتمند به رقابت می‌پردازند و یورو ۲۰۲۰ به صحنه اصلی این رقابت در قاره اروپا تبدیل شده است به طوری که دو برند آدیداس و نایکی، روی هم رفته، بخش اعظم بازار را با قراردادهای چند صد میلیون یورویی در اختیار گرفته‌اند!

برند نایکی:

درهنگام ورود به این مسابقات در زمینه تیمی پیشتاز است چون ۹ تیم از ۲۴ تیم حاضر لوگوی برند نایکی را روی لباس‌شان خواهند داشت  برند نایکی با فرانسه تیم قهرمان جهان، انگلیس که از همیشه امیدوارتر است و پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی قرارداد دارد.

برند آدیداس:

اما برند آدیداس هم هنوز دست از مبارزه برنداشته تا بتواند باز هم در محبوب‌ترین ورزش دنیا پیشتاز باشد و لوگوی سه خطش را روی پیراهن هشت تیم می‌بینید. با بلژیک تیم برتر رنکینگ جهانی و آلمان و اسپانیا که سه بار قهرمان مسابقات شده‌اند، قرارداد دارد.

برند پوما:

چهار تیم در مسابقات دارد و تنها یکی از غول‌های بزرگ دنیا یعنی ایتالیا لباس برند پوما را می‌پوشد. بقیه تیم‌ها با شرکت‌های کوچک‌تر قرارداد دارند: هامل (دانمارک)، جاکو (مقدونیه شمالی) و جوما (اوکراین).

روی هم رفته درآمد سالانه ۲۴ تیم حاضر در یورو ۲۰۲۰ از محل فروش البسه خود رقمی در حدود ۲۱۵ میلیون یورو است که عدد قابل توجهی محسوب می‌شود. البته سهم تیم‌های مانند مقدونیه شمالی، مجارستان، اسلواکی و فنلاند بسیار ناچیز است.

ادامه خبر برندهای ورزشی، آدیداس و نایکی و پوما در یورو ۲۰۲۰ در پایگاه خبری دنیای برند

  • نیما میری
  • ۰
  • ۰

به گزارش اخبار تازه به نقل از پایگاه خبری دنیای برند، پایگاه خبری دنیای برند، شخصیت برند و یا Brand personality دسته ای از کاراکتریستیک های انسانی است که به نام برند نسبت داده میشود. این موضوع حتی در شرکت های کوچک هم قابل مشاهده است. شخصیت سازی برند به مثابه چارچوبی عمل میکند که احساس خریدار در مورد محصول،خدمات یا وظیفه کمپانی یا سازمان شکل میدهد. بنیان قویترین شرکتها می تواند صرفا به دلیل توجه ناکافی به زمینه شخصیت سازی و جذب گروه مخاطب دلخواه، از بین برود.

 

شخصیت برند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع شخصیت برند:

شخصیت سازی برند به مثابه چارچوبی عمل میکند که احساس خریدار در مورد محصول،خدمات یا وظیفه کمپانی یا سازمان شکل میدهد. با وجود این همه سودآوری و جنبه مثبت در زمینه مارکتینگ، شخصیت سازی برند در پنج دسته تقسیم میشود. مدل های شخصیت برند متداول ویژگیها و صفات شخصیتی که در اغلب برندسازی ها تصویب شده است عبارتند از:

  1. هیجان (excitement): بیخیالی، انگیزه، جوانی و مدرنی و تازگی
  2. صمیمیت (sincerity): مهربانی، تفکر، و اقدام به سوی ارزشهای خانواده
  3. خشونت(ruggedness): سختی، استحکام، مرتبط به هوای آزاد، ورزشی
  4. شایستگی(competence): موفق، تربیت شده و موثر، شناخته شده در زمینه رهبری
  5. کمال و دلفریبی(sophostication): تجمل، پرستیژ، و حتی پر ادعا بودن

البته که این دسته بندی مطلق نیست و هر مدل شخصیت برند میتواند با زمینه هایی همچون رقابت، ارتباط احساسی و… جایگزین شود. این تغییرات میتواند به دلایل اختلافات فرهنگی و موضوعیت تجاری، سلیقه و ادراک ارباب رجوع اتفاق بیفتد. چیزی که محصول را در نظر مشتری متفاوت می سازد، دیدن من بودن خود در آن است. مشتری باید بخشی از خودش یا ویژگی های خود را در موضوع و محصول ببیند تا ترغیب به خرید محصول بشود. مشخصا اگر این شخصیت در عوامل کیفی و کاربردی نمود بیابد، میتواند وارد سبد خرید مصرف کننده بشود. به دیگر سخن، مصرف کننده باید پرتره ای از خود را در محصول مشاهده کند، یا محصول روایتگر داستانی باشد که مشتری با آن انس بگیرد. با این حال، رگه هایی از شخصیت برند در مواجهه با محصول قابل شناسایی است.

 

اهمیت شخصیت برند در نیروی انسانی:

شخصیت سازی برند حتی در زمینه انتخاب کارمند شرکت می تواند تاثیرگذار باشد. با توجه به نقش سازنده کارکنان یک شرکت در کلیت آن، در نتیجه این اقدام، شرکت با در نظر داشتن گروه خواهان محصولاتش، کارمندانی را استخدام میکند که آن را در راستای اهداف تجاری و فروش بیشتر یاری کند. در مواردی این کارمندان هستند که با ارزش هایشان، کلام و اعمالشان این شخصیت را میسازند. سیاستهای یک برند در شخصیتش تجلی میابد؛ این شخصیت حتی در محیط کاری ادامه می یابد. همچنین باید در نظر داشت، این موضوع نگرش شرکت را در بازار فروش مشخص میکند. برند همچون انسان، با شخصیت خود شناخته میشود. اساس و بنیان قویترین شرکتها می تواند صرفا به دلیل توجه ناکافی به زمینه شخصیت سازی و جذب گروه مخاطب دلخواه، از بین برود. در نهایت این شخصیت است که میتواند مخاطب را به برند متعهد سازد.

 

منبع: پایگاه خبری دنیای برند

  • نیما میری
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • نیما میری
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • نیما میری