اخبار تازه

رسانه اخبار تازه

اخبار تازه

رسانه اخبار تازه

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اخبار تازه به نقل از پایگاه خبری دنیای برند، کارگزای حافظ به دنبال رشد و توسعه خود از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.

لوگوی جدید کارگزاری حافظ، یک سخن کوتاه برای مخاطب دارد: من را به ذهن بسپار! کارگزاری حافظ این مسیر سخت را با وام گرفتن از حضرت حافظ به خوبی پشت سر گذاشته و باور دارد که حافظ را فقط با حافظ می‌توان نشان داد و لاغیر. البته خلاقیت تیم طراحی این برند بازار سرمایه نیز کمک فراوانی کرد.

 هویت بصری جدید حافظ، حس مثبت رشد و صعود و در عین حال اعتماد را منتقل می کند که در موشن گرافی خلق لوگو، این خلاقیت به خوبی نشان داده شده است.

رنگ و لوگو مقدمه‌ای و شاید بستری برای تحولات همه جانبه با محوریت بهبود ارتباط با مشتریان در کارگزاری حافظ است. رنگ و لوگویی که اکنون مشاهده می فرمایید فقط ۵ درصد از تغییرات و تحولات مثبت کارگزاری در مسیر توسعه کیفیت خدمات و ایجاد تجربه خوب برای مشتریان است. قرار است ما حافظ باشیم؛ یعنی شخصیت برند کارگزاری حافظ در یک کلمه می‌گنجد؛ حافظ

حافظ در عین پختگی و اصالت، برای همه نسل‌ها همراه خوبی است. حافظ یک شخصیت فرانسلی و ماندگار است. تجربه دارد، ولی قدیمی و سالمند نمی‌شود!

این برند قرار است فراتر از دغدغه های مالی و سرمایه گذاری، جایگاه خود را در ذهن مردم ایران ماندگار کند. قرار است برند کارگزاری حافظ عضوی از هر خانواده ایرانی باشد. برند حافظ فقط فروشنده خدمات کارگزاری نیست! برند جدید کارگزاری حافظ، حس خوب را تقدیم ذهن و روح مشتریان خواهد کرد.

ادامه مطلب

 

بیشتر بخوانید:

  • نیما میری