اخبار تازه

رسانه اخبار تازه

اخبار تازه

رسانه اخبار تازه

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

کارنامه؛ ابزاری جدید و منحصر‌به‌فرد در صرافی ارز دیجیتال بیت پین است که امکان مشاهده و بررسی درصد سود و زیان دارایی رمزارزی کاربر را در بازه‌ای مشخص فراهم می‌کند.

کارنامه بیت پین از همان مفهوم PNL یا پی ان ال گرفته شده و در واقع، معیاری اساسی برای تریدرها و سرمایه‌گذاران است تا بتوانند عملکرد مالی خود را پیگیری کرده و در معاملات بعدی تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند.

برای استفاده از قابلیت کارنامه در صرافی ارز دیجیتال بیت پین، کافی است تا پس از وارد شدن به حساب کاربری خود، به قسمت کیف پول وارد شده و روی عبارت کارنامه کلیک کنید.

در بخش داشبورد دارایی، موجودی فعلی، سود و زیان در ۳۰ روز گذشته و سود و زیان امروز دارایی خود را مشاهده می‌کنید. در بخش کارنامه رمز‌ارز هم می‌توانید با انتخاب رمزارز موردنظر خود و بازه زمانی‌های مختلف، میزان حجم خرید و فروش و همچنین متوسط قیمت خرید و فروشتان را مشاهده کنید. برای این کار، پس از انتخاب رمزارز و انتخاب تاریخ، روی ایجاد گزارش کلیک کنید. شما می‌توانید با بررسی کارنامه خود در بیت پین، در طول زمان الگوهای معاملات مناسب را شناسایی کرده و استراتژی‌های مالی آینده‌ی خود را برای سود حداکثری با زیان حداقلی، بر اساس آن تنظیم کنید.

در قسمت پایین همین صفحه هم سه نمودار خواهید دید که روند کل دارایی، سود و ضرر روزانه و روند سود و ضرر شما را براساس تاریخ و رمزارزی که مشخص کرد‌ه‌اید، نمایش می‌دهند.

آینده‌ی بیت پین بعد از بازآفرینی تصویر

با توجه به تغییرات اعمال شده در بیت پین، آینده این برند پر از امید است. با تکیه بر قابلیت‌های جدید و بهبودهای ایجاد شده، بیت پین در راستای ایجاد بستری مناسب و امن برای تمام ایرانیان جهت استفاده از فرصت‌ها در بازار کریپتو پیش می‌رود. بازآفرینی تصویر بیت پین نشان از این دارد که این برند همواره در تلاش است تا با توجه به نیازها و تغییرات بازار، خود را بروزرسانی کند و خدمات مطلوب‌تری را برای کاربران خود ارائه دهد. در آینده، می‌توان انتظار داشت که بیت پین با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و با توجه به نیازهای کاربران، خدمات و محصولات جدید و متنوع‌تری را ارائه دهد و سهم بیشتری از بازار کریپتو ایران داشته باشد.

ادامه مطلب

  • نیما میری