دیجی کالا به رسم چندسال اخیر، گزارشی جامع از آمار و دادههای دیجیکالا به مخاطبان خود ارائه میدهد.
به نقل از پایگاه خبری دنیای برند، دیجی کالا گزارش خود را در 7 فصل ارائه کرده است. در این گزارش موارد جالب و مهمی ارائه شده از جمله پرفروش ترین برندهای ایران و خارجی، پرجستجو ترین برندها و ... این مطالب رو در این لینک می توانید به طور کامل بخوانید:
گزارش سال ۹۹ دیجی کالا در پایگاه خبری دنیای برند
گزارش پیش رو، گزید های از آمار و دادههای دیجیکالا در سال ۱۳۹۹ است که با همکاری دپارتمانهای تجربه مشتری، تکنولوژی، بازاریابی، عملیات، بازرگانی، توسعه کسبوکار و منابعانسانی جمعآوری شده است. این دومین گزارش سالانه دیجیکالاست که به صورت عمومی منتشر میشود و میکوشد به پرسشهای زیر پاسخ دهد:
- وضعیت تجارت الکترونیک در کشور چگونه است و دیجیکالا چه جایگاهی دارد؟
- کاربران ایرانی با چه الگوی رفتاری در سال ۹۹ خرید کرده اند؟
- استقبال کاربران از برندهای ایرانی در سال ۹۹ چگونه بوده است؟
- دیجیکالا در بخشهای خردهفروشی و مارکتپِلیس «بازارگاه» چه عملکردی داشته است؟
- دیجیکالا چطور با تکیه بر فناوری به بهبود تجربه مشتریان و فروشندگان کمک کرده است؟
- دیجیکالا در سال ۹۹ چگونه با چالش ویروس کرونا روبرو شد؟ و در حوزه مسئولیت اجتماعی چه اقداماتی داشت؟
منبع: پایگاه خبری دنیای برند
بیشتربخوانید: گزارش برندهای برتر سال 2021
لینک کوتاه :