اخبار تازه

رسانه اخبار تازه

اخبار تازه

رسانه اخبار تازه

  • ۰
  • ۰

دیجی کالا به رسم چندسال اخیر، گزارشی جامع از آمار و داده‌های دیجی‌کالا به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

به نقل از پایگاه خبری دنیای برند، دیجی کالا گزارش خود را در 7 فصل ارائه کرده است. در این گزارش موارد جالب و مهمی ارائه شده از جمله پرفروش ترین برندهای ایران و خارجی، پرجستجو ترین برندها و ... این مطالب رو در این لینک می توانید به طور کامل بخوانید:

گزارش سال ۹۹ دیجی‌ کالا در پایگاه خبری دنیای برند

گزارش پیش رو، گزید های از آمار و داده‌های دیجی‌کالا در سال ۱۳۹۹ است که با همکاری دپارتمانهای تجربه مشتری، تکنولوژی، بازاریابی، عملیات، بازرگانی، توسعه کسب‌وکار و منابع‌انسانی جمع‌آوری شده است. این دومین گزارش سالانه دیجی‌کالاست که به صورت عمومی منتشر می‌شود و می‌کوشد به پرسش‌های زیر پاسخ دهد:

  • وضعیت تجارت الکترونیک در کشور چگونه است و دیجی‌کالا چه جایگاهی دارد؟
  • کاربران ایرانی با چه الگوی رفتاری در سال ۹۹ خرید کرده اند؟
  • استقبال کاربران از برندهای ایرانی در سال ۹۹ چگونه بوده است؟
  • دیجی‌کالا در بخش‌های خرده‌فروشی و مارکت‌پِلیس «بازارگاه» چه عملکردی داشته است؟
  • دیجی‌کالا چطور با تکیه بر فناوری به بهبود تجربه مشتریان و فروشندگان کمک کرده است؟
  • دیجی‌کالا در سال ۹۹ چگونه با چالش ویروس کرونا روبرو شد؟ و در حوزه مسئولیت اجتماعی چه اقداماتی داشت؟

منبع: پایگاه خبری دنیای برند

بیشتربخوانید: گزارش برندهای برتر سال 2021

لینک کوتاه :

http://gg.gg/vgegt

https://rizy.ir/se1r

  • ۰۰/۰۴/۲۷
  • نیما میری

گزارش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی