اخبار تازه

رسانه اخبار تازه

اخبار تازه

رسانه اخبار تازه

  • ۰
  • ۰

اخبار تازه به نقل از پایگاه خبری دنیای برند،  به همین دلیل، در جریان رقابت ورزشی تیم‌ها، برندهای ورزشی هم برای تصاحب بازار فروش البسه تیم های قدرتمند به رقابت می‌پردازند و یورو ۲۰۲۰ به صحنه اصلی این رقابت در قاره اروپا تبدیل شده است به طوری که دو برند آدیداس و نایکی، روی هم رفته، بخش اعظم بازار را با قراردادهای چند صد میلیون یورویی در اختیار گرفته‌اند!

برند نایکی:

درهنگام ورود به این مسابقات در زمینه تیمی پیشتاز است چون ۹ تیم از ۲۴ تیم حاضر لوگوی برند نایکی را روی لباس‌شان خواهند داشت  برند نایکی با فرانسه تیم قهرمان جهان، انگلیس که از همیشه امیدوارتر است و پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی قرارداد دارد.

برند آدیداس:

اما برند آدیداس هم هنوز دست از مبارزه برنداشته تا بتواند باز هم در محبوب‌ترین ورزش دنیا پیشتاز باشد و لوگوی سه خطش را روی پیراهن هشت تیم می‌بینید. با بلژیک تیم برتر رنکینگ جهانی و آلمان و اسپانیا که سه بار قهرمان مسابقات شده‌اند، قرارداد دارد.

برند پوما:

چهار تیم در مسابقات دارد و تنها یکی از غول‌های بزرگ دنیا یعنی ایتالیا لباس برند پوما را می‌پوشد. بقیه تیم‌ها با شرکت‌های کوچک‌تر قرارداد دارند: هامل (دانمارک)، جاکو (مقدونیه شمالی) و جوما (اوکراین).

روی هم رفته درآمد سالانه ۲۴ تیم حاضر در یورو ۲۰۲۰ از محل فروش البسه خود رقمی در حدود ۲۱۵ میلیون یورو است که عدد قابل توجهی محسوب می‌شود. البته سهم تیم‌های مانند مقدونیه شمالی، مجارستان، اسلواکی و فنلاند بسیار ناچیز است.

ادامه خبر برندهای ورزشی، آدیداس و نایکی و پوما در یورو ۲۰۲۰ در پایگاه خبری دنیای برند

  • ۰۰/۰۴/۰۶
  • نیما میری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی