اخبار تازه

رسانه اخبار تازه

اخبار تازه

رسانه اخبار تازه

  • ۰
  • ۰

در کشورهای اروپایی و آمریکا کلیه فروش و تعمیرات دستگاه های فتوکپی انحصارا توسط نمایندگان رسمی برندهای تولیدکننده انجام می پذیرد . با معرفی مدل جدید یک دستگاه ٬‌ نمایندگان رسمی در یک بازه زمانی تعریف شده خدمات و تامین قطعات برای مدل های قدیمی تر را محدود میکنند و با تخفیفات و پیشنهادات ویژه مشتریان خود را ترغیب به تعویض این دستگاه ها با مدل جدید معرفی شده می نمایند .

دستگاه کارکرده قدیمی پس از بازدید و رفع ایرادات توسط نمایندگی رسمی ٬‌

برای فروش به بازار کشورهای جهان سوم فرستاده می شوند .

به این دستگاه ها اصطلاحا دستگاه فتوکپی استوک گفته میشود .

 

مزایای دستگاه فتوکپی استوک :

 

۱- قیمت بسیار پایین تر در مقایسه با دستگاه نو :

قیمت یک دستگاه فتوکپی استوک بین ۲۰٪ تا ۵۰٪‌ قیمت دستگاه نو آن مدل می باشد .

این اختلاف قیمت با توجه به سلامت و کارایی دستگاه های فتوکپی استوک و تفاوت ناچیز کیفیتی

با دستگاه های نو ٬‌ مهمترین عامل برای انتخاب این دستگاه ها

و بزرگترین مزیت این دستگاه ها می باشد .

 

مزایای دستگاه پرینتر استوک چیست؟

استفاده از دستگاه پرینتر استوک ، مزایای مختلفی برای کاربران دارد ؛ از جمله ی این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود :

قیمت بسیار پایین تر در مقایسه با دستگاه نو

جالب است بدانید که قیمت یک دستگاه پرینتر استوک بین ۲۰ تا ۵۰ درصد‌ قیمت دستگاه نو آن مدل می باشد . این اختلاف قیمت ، با توجه به سلامت و کارایی دستگاه های فتوکپی استوک و تفاوت ناچیز کیفیتی با دستگاه های نو ، مهم ترین عامل برای انتخاب این دستگاه ها و همچنین بزرگ ترین مزیت این دستگاه ها به حساب می آید .

به عنوان مثال ، دستگاه شارپ MXM453، به صورت نو ، قیمتی معادل ۱۸ میلیون تومان دارد . این در حالی  است که قیمت نمونه ی استوک آن ، چیزی حدود ۵ الی ۶ میلیون تومان است .

کیفیت ‌

دستگاه های استوک وارداتی از کشورهای صنعتی و پیشرفته ، به صورت آماده به کار از کشور مبدا صادر می شوند . با توجه به استفاده از مواد مصرفی و قطعات یدکی اورجینال و نیز تحت پشتیبانی بودن توسط نمایندگان رسمی در کشور مبدا ، دستگاه کپی استوک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . توصیه می کنیم که در هنگام خرید دستگاه های کپی استوک ، حتما به وضعیت ظاهری و داخل دستگاه توجه کنید . در این دستگاه ها ، به هیچ عنوان خبری از گرد و خاک ، پودر تونر اضافه و … در داخل دستگاه نیست . دقت داشته باشید که وضعیت ظاهری این دستگاه کپی ، تا ۹۰ درصد شبیه به دستگاه نو می باشد .

مجموعه شکیل نگار چابهار واردکننده انواع پرینتر استوک .

 

 
  • ۰۱/۰۴/۲۱
  • نیما میری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی