اخبار تازه به نقل از پایگاه خبری دنیای برند، تغییرات لوگو در برندهای ایرانی را بررسی میکند.
تغییر لوگو اســنپ
اسنپ در ابتدا سرویسی برای ارائه خدمات خودروی اینترنتی بود اما با اضافه شدن خدمات متنوع دیگر، به یک ســوپر اپلیکیشــن تبدیل شــد و میبایست به یک هویت بصری یکپارچه برای همه این زیربخشها برسد. لوگوی این شرکت در نهایت به فرم ساده و یکپارچه زیر رسید.
تغییر لوگو رفاه
بــا گســترش قابــل توجــه فروشــگاه هــای زنجیــره ای، برنــد فروشــگاه رفــاه کــه در حــال مــرگ تدریجــی بــود و تــوان رقابــت بــا فروشــگاه هــای نــوآور جدیــد را نداشــت، بــا کمپیــن هــای تبلیغاتــی گســترده و یــک ری برندینــگ موفــق جــان تــازه ای گرفــت و دوبــاره بــه عرصــه رقابــت بازگشــت.
تغییر لوگو کفش ملی
کفش ملی یک برند با سابقه ایرانی است که بنا به مقتضیات زمان و ظهور رقبای جدید اقدام به تغییر لوگوی خود نموده است.
یادداشت برند - برندسازی- برند - برندینگ
تغییر لوگو دیجیکالا
دیجــی کالا تــا بــه حــال هفــت بــار لوگــو خــود را تغییــر یــا اصــلاح کــرده اســت،آن هــا دربــاره ی آخریــن تغییــر هویــت بصــری خــود اینگونــه مــی گوینــد: «مهــمتریــن عنصــر کســب و کار دیجــی کالا رضایــت مشــتریانش اســت،همه هــدف و برنامــه ریــزی هــای مــا ســـــاختن یــک تجربــه لــذت بخــش بــرای مشـــــتریانمان و نقــش بســـــتن لبخنـــــد رضایــت روی صـــــورت آن هاست،بـــــه همیــن خاطـــــر ایــن لبخنـــــد را در مرکــز اصلــیترین المان آن که حرف D هست قرار دادیم تا همیشه به یاد داشته باشیم دنبال چه چیزی هستیم»
تغییر لوگو اسنوا
ری برندینــگ و تغییــر هویــت بصــری اســنوا کــه در نهمیــن ســال تأســیس قــرار داشــت انجــام شــد، بــه موجــب ایــن تغییــر اســنوا جــان تــازه ای در بــازار پیــدا کرد و بــا کمپیــن “فقــط یــه ایرونــی میدونــه” در تــلاش بــرای بــه دســت آوردن ســهم بــازار بیشــتر اســت.
منبع: دنیای برند
- ۰۰/۰۷/۱۱