این روزها بیلبوردهای آبی و سفید با جملهای کوتاه و تأملبرانگیز “هیچکس تنها…” در سطح شهر خودنمایی میکنند. تصاویری مینیمال از زنان، مردان و کودکان که انگار در دنیایی هوشمند در حال ارتباط و تعامل هستند، در کنار این عبارت دیده میشود. فضایی که این کمپین ایجاد کرده، بیشتر شبیه به یک راز است، ولی ردپای تکنولوژی و ارتباطات در طراحی آن به چشم میآید. نکته اصلی اینجاست که این کمپین مرموز تداعیگر یک گام جسورانه برای تغییرات یا حتی ریبرندینگ از سوی برندی معروف در حوزه مخابرات است. آیا این بیلبوردها خبر از هویت بصری جدیدی میدهند؟
- ۰۳/۱۲/۰۵